فردا دیره عشقم




تا شب نشده

 

خورشید را لای موهایت می گذارم

و عاشق می شوم

فردا برای گفتن دوستت دارم

دیر است

.

.

.

شاید فردا دیر باشه کوچولو

وقتی 5سال پیش دیدمت حس کردم یه کوچولوی دیوونه داره منو دیوونه خودش میکنه

فک میکردم مثل بقیه پا میدی

وقتی واسه اولین بار بت گفتم دوست دارمو زدی تو گوشم حس کردم جدی جدی عاشقتم

غرورت منو دیوونه کرده

چشات نگات دستات افکارت لبات حرفات منو در به در کرده

کی میشه با تمام وجودم بغلت کنم؟

کی میشه؟!

لعنتی فک کردی نمیتونم؟!

میخوای همین الان بیام خونتون و....

احمق کوچولو من تورو واسه تنت نمیخوام

میخوام دوستم داشته باشی

همون اندازه که من دوست دارم

بفهم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.mr.man |